تعمیر خودرو در محل

تعمیر خودرو در محل

تعمیر خودرو در محل یکی از خدمات بسیار عالی از طرف شرکت های امداد خودرو می باشد . امروزه با وجود مشکلات فراوان ترافیک شهری و مشغله فراوان ، افراد ترجیح می دهند که خودروی خود را در صورت امکان در محل کار یا منزل خود تعمیر کنند .

تعمیر خودرو در محل

تعمیر خودرو در محل ، امتیازی ارزشمند برای مشتریان و دارندگان خودرو است که مرکز تعمیر خود را فراهم کرده تا برای رفع مشکل مشتری خود در هر مکان و زمان حاضر باشند و خدمات خود را در اختیار مشتری قرار دهند و برای رفع مشکل خودرو اقدامات لازم را انجام دهند . سرویس خودرو در محل شامل انواع خدمات زیر می‌ باشد :

تعویض تسمه تایم یکی از خدمات مهم در سرویس خودرو است که به منظور حفظ کارکرد صحیح موتور انجام می‌ شود . در صورتی که پمپ بنزین خودرو دچار خرابی شده یا عملکرد نا مناسبی دارد ، می‌ توان آن را در محل تعویض کرد بنزین سیار نیز از جمله خدماتی است که می توان به آن اشاره کرد . در صورتی که سیستم کولر خودرو کمبود گاز دارد ، می‌توان آن را شارژ کرده و در صورت لزوم حتی کمپرسور را نیز تعویض کرد .
در صورتی که چرخ خودرو دچار پنچر شده یا ضربه دیده است، می‌ توان آن را در محل تعویض و پنچرگیری کرد . با استفاده از دستگاه‌ های دیاگ مخصوص ، می‌ توان عیب‌ های خودرو را تشخیص داد و تعمیرات لازم را در محل انجام داد . تعویض شمع‌ ها و وایر های شمع از جمله خدماتی است که در سرویس خودرو در محل انجام می‌ شود . شمع‌ ها باید به طور دوره‌ ای تعویض شوند تا عملکرد بهینه موتور حفظ شود .
در صورتی که سیستم سوخت‌ رسانی خودرو ( انژکتور یا کاربراتور ) مشکل دارد ، می‌ توان آن را سرویس کرده یا در صورت لزوم تعویض کرد . حتی که ترموستاتو دینام خودرو عملکرد نامناسبی دارند ، می‌ توان آن ها را در محل عوض کرد . تعویض روغن سیار یکی از سرویس های خودرو در محل است که در آن روغن موتور قدیمی را تخلیه کرده و روغن تازه را می ریزید . هم چنین ، می توانید فیلتر روغن قدیمی را نیز تعویض کرده و فیلتر تمیز را نصب کنید .

برخی دیگر از سرویس های تعمیر خودرو در محل

امروزه با وجود مشکلات فراوانی که با ترافیک شهری و ازدحام برایمان وجود دارد ، مردم ترجیح می‌ دهند تا در صورت امکان خودروی خود را در محل کار یا در منزل خود و با کمک گیری از سرویس تعمیر در محل سرویس و یا تعمیر نمایند .

تعمیر خودرو در محل چیست؟
تعمیر خودرو در محل

تعمیر ماشین در محل امتیاز ارزشمندی برای مشتریان و مالکان خودرو دارد و آن این است که مرکز تعمیرات تعمیر خودرو در محل امداد خودرو کار پیشنهاد می کند که میتوانند در هر مکان و زمانی برای رفع مشکل مشتری حضور داشته باشند و خدمات تعمیرات در محل خود را به مشتری ارائه دهند و در جهت رفع مشکل گام بردارند . سرویس خودرو در محل می‌ تواند شامل انجام خدمات متنوع دیگر نیز باشد . به عنوان مثال :

  • تعویض فیلتر هوا : فیلتر هوای خودرو نیز به طور دوره‌ای باید تعویض شود. در سرویس خودرو در محل، می‌ توان فیلتر هوای قدیمی را برداشته و فیلتر جدید را نصب کرد .
  • سرویس ترمز : این شامل بررسی و تعمیر سیستم ترمز خودرو است ، از جمله تعویض سیال ترمز و بررسی و تنظیم کلیپر ها و دیسک‌ ها .
  • سرویس سیستم تعلیق : شامل بررسی و تعمیر سیستم تعلیق خودرو است ، از جمله تعویض تسمه‌ ها ، تعویض شوک‌ ها و بررسی و تنظیم فنر ها و سیستم آمارگیری .
  • سرویس سیستم ترمز ABS : در صورت داشتن سیستم ترمز ABS در خودرو ، می‌ توان آن را بررسی کرده و در صورت لزوم تعمیر نمود .
  • سرویس سیستم روان کاری : این شامل بررسی و تعمیر سیستم روانکاری خودرو می‌ شود ، از جمله تعویض گیربکس و کلاچ و بررسی و تنظیم کابل‌ ها و پدال‌ ها .
  • سرویس سیستم الکتریکی : شامل بررسی و تعمیر سیستم الکتریکی خودرو است ، از جمله تعمیر سیستم روشنایی ، سیستم شارژ باتری و بررسی و تعمیر سیستم روشنایی داخلی .
  • سرویس سیستم صوتی و تصویری : در صورت وجود سیستم صوتی و تصویری در خودرو ، می‌توان آن را بررسی و تعمیر نمود .
  • سرویس سیستم تهویه : شامل بررسی و تعمیر سیستم تهویه داخلی خودرو است ، از جمله تعویض فیلتر های هوای داخلی و بررسی سیستم گرمایش و سرمایش .
  • سرویس سیستم روغن کاری : در صورت وجود سیستم روغن کاری خودرو ، می‌ توان آن را بررسی و تعمیر کرد .

قیمت تعمیر در محل خودرو

همان طور که گفته شد تعیین قیمت تعمیر خودرو کار راحتی نیست . قیمت تعمیر خودرو به دو عامل قیمت لوازم یدکی و گارانتی و قیمت تعمیر خودرو در محل بستگی دارد . در صورت استفاده از خدمات امداد خودرو تبریز امداد کار ، مکانیک سیار قبل از رسیدن به محل ، با پرسیدن سوالات مهم خودرو را عیب یابی می کند و قیمت قطعات تعویض یا تعمیر را بر اساس نرخ اتحادیه اعلام می کند.

هزینه تعمیر در محل شامل مزد نیروی کار و قیمت قطعات مصرف شده می باشد . هر زمان که احساس کردید سیستم خودرو رفتار عجیبی دارد ، باید در زمانی مناسب نسبت به تعمیر خودرو خود اقدام کنید . گاهی اوقات یک مشکل جزئی در سیستم خودرو می تواند منجر به تصادف‌های شدید شود . اما با پیداکردن بهترین تعمیرگاه خودرو در تبریز و استفاده از خدمات با کیفیت تعمیر خودرو در محل دیگر نگران چیزی نخواهید بود .

کارشناسان مجموعه امداد خودرو تبریز به صورت تمام وقت در حدمت شما خواهند بود . بهترین راه حل در اینجا استفاده از شرکتی است که تکنسین های مجرب و قابل اعتماد را به محل اعزام می کند . حتی با وجود این امکانات ، دیگر نیازی نیست که خودروی خود را از خانه یا مکانی که در آن پارک شده است خارج کنید . تعمیر خودرو در محل یکی از کاربردی ترین خدماتی است که امروزه بسیاری از شرکت های امداد خودرو به مشتریان ارائه می‌ دهند .

مزایای تعمیر خودرو در محل
تعمیر خودرو در محل

امروزه ، علاوه بر هزینه های بالا ، تعمیرات خودرو هنوز زمان زیادی را می طلبد . و گاهی اوقات مجبور می شویم ساعت ها در تعمیرگاه های تخصصی برای تشخیص خودروی خارجی صف بکشیم . اما اپلیکیشن ها و مراکز عیب یابی و تعمیر خودرو در محل به مردم این امکان را می دهند که از ایرادات خودرو مطلع شوند و سعی کنند با کمترین تاخیر آن را برطرف کنند . تعمیرات خودرو در محل به معنای عیب یابی ناقص بدون تجهیزات نیست .

درخواست تعمیر خودرو در محل

اگر خودروی شما به تعمیر نیاز دارد و به دنبال خدمات تعمیر در محل هستید ، با مرکز امداد خودرو شبانه روزی در تبریز تماس بگیرید . تعمیر خودرو در محل به شما این امکان را می‌ دهد که بدون نیاز به حمل و نقل خودرو به تعمیرگاه ، تکنسین‌ های ماهر به محل شما بیایند و خودروی شما را تعمیر کنند .

با استفاده از این سرویس ، شما نه‌ تنها زمان و هزینه حمل و نقل را صرفه‌ جویی می‌ کنید ، بلکه اطمینان دارید که تعمیر خودروی تان به دست تعمیرکار سیار خودروی ماهر و تجربه‌ کار انجام می‌ شود . امداد خودرو در محل به شما این امکان را می‌ دهد که هر زمانی که نیاز دارید ، با یک تماس ساده ماشین تان را در محل مورد نظر تعمیر کنید .

بهره مندی از خدمات تعمیر خودرو در محل امداد کار مزایا و امتیازات بسیاری راشامل می‌ شود که در ادامه آن ها اشاره خواهیم نمود . تعمیر خودرو در محل امتیازاتی دارد و از بسیاری از هزینه و وقت اضافی جلوگیری خواهد نمود :

  • شفافیت در هزینه‌ ها
  • صرفه جویی در زمان
  • انجام خدمت در زمان دل خواه شما
  • پشتیبانی خدمات مشتریان آچارباز
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو با تجربه

حال اگر خودروی شما خودروی با کیفیت و گران قیمتی مانند بنز و بی ام و است ، باید مکانیکی را پیدا کنید که علاوه بر مکانیک ، کار تعمیر خودرو های خارجی و آلمانی را انجام دهد . مجتمع خدمات تهران امداد کار در مواقعی که نیاز به تعمیر خودرو در محل و یا اگر به دنبال تعمیرگاهی مطمئن برای تعمیر خودروی خود در نزدیکی منزل یا محل کار خود هستید ، می تواند با شما تماس بگیرد . ما به شما فرصتی برای ارتباط با افراد متخصص و با تجربه می دهیم .

حضور تعمیرکار سیار در محل

با توجه به مواردی که گفته شد ، تعمیر خودرو در محل توسط مکانیک سیار دارای ویژگی‌ های منحصر به فردی است که آن را از مکانیک‌ های سطح شهر متمایز می‌ سازد . این مکانیک باید به سرعت و با تجهیزات کامل برای تعمیرات خودرو آماده باشد و قادر به پاسخ گویی به نیازهای متقاضیان باشد .

مهم ترین فاکتور تعمیر کاران سرعت عمل بالا و داشتن تجهیزات خوب می باشد . برخلاف مکانیک‌ های سطح شهر ، مکانیک سیار باید توانایی انجام تعمیرات با دقت و سرعت را داشته باشد . از طرف دیگر ، حضور مهارت‌ های تخصصی و تجربه کافی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است . به علاوه، تسلط بر تکنولوژی‌ های جدید و استفاده از ابزارهای پیشرفته نیز از اهمیت زیادی برخوردار است .

تعمیر خودرو در محل نیازمند تجهیزات کامل به همراه مهارات فنی است . مکانیک سیار باید مجهز به تمامی ابزارها و لوازم یدکی مورد نیاز باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن تعمیرات را انجام دهد . هم چنین ، داشتن اطلاعات به‌روز در زمینه تعمیرات و توانایی در تعویض لوازم یدکی و الکتروموتور موتوژن از دیگر ویژگی‌ های ضروری این مکانیک‌ ها است . به طور کلی ، تعمیر خودرو در محل توسط مکانیک سیار نیازمند ترکیبی از سرعت ، دقت ، تخصص ، و تجهیزات کامل است تا بتواند به نحو احسن خدمات لازم را به مشتریان ارائه دهد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا