امداد خودرو سیار در تبریز

امداد خودرو سیار در تبریز

 امداد خودرو سیار در تبریز به رانندگان در مواقعی که با مشکل فنی در خودرو خود مواجه می‌ شوند ، در محل مورد نظرشان کمک می‌ کند . این خدمات توسط شرکت‌ امداد خودرو در تبریز ارائه می‌ شود .

امداد خودرو سیار

یک گزینه مناسب برای حل مشکلات جزئی و اضطراری خودرو در محل امداد خودرو سیار در تبریز می باشد . در صورت پنچر شدن لاستیک خودرو ، امدادگر سیار می‌ تواند به محل شما آمده و لاستیک را تعمیر یا تعویض کند. اگر باتری خودروی شما خالی شده باشد، امدادگر سیار می‌ تواند با استفاده از دستگاه باتری به باتری، برق خودروی شما را تامین کند تا بتوانید به تعمیرگاه یا منزل خود بروید. اگر در جاده بنزین یا گازوئیل خودروی شما تمام شده باشد، امدادگر سیار می‌ تواند به محل شما آمده و سوخت مورد نیازتان را به شما تحویل دهد. زمانی که خودرو شما دچار نقص فنی شده باشد و نتواند حرکت کند، امدادگر سیار می‌ تواند با استفاده از یدک‌ کش خودرو ، خودروی شما را به تعمیرگاه منتقل کند . البته باید به یاد داشته باشید همه خدمات امداد خودرو سیار در همه جا ارائه نمی‌ شود و در برخی موارد ، امداد خودرو سیار ممکن است گران‌ تر از تعمیر در تعمیرگاه باشد. ولی با این حال کیفیت خدمات امداد خودرو سیار در تبریز به شرکت امداد رسان و مهارت امدادگر بستگی دارد.

تعمیر خودرو در محل
تعمیر خودرو در محل یکی از خدمات بسیار عالی از طرف شرکت های امداد خودرو می باشد . امروزه با وجود مشکلات فراوان ترافیک شهری و مشغله فراوان ، افراد ترجیح می دهند که خودروی خود را در صورت امکان در محل کار یا منزل خود تعمیر کنند .

مزایا

امداد خودرو سیار در تبریز می‌ تواند در زمان شما صرفه‌ جویی کند، زیرا نیازی به صرف وقت برای پیدا کردن تعمیرگاه یا یدک‌ کش نیست . با توجه به این که می‌ توانید در محل مورد نظرتان منتظر بمانید تا مشکل خودروی شما حل شود پس امداد خودرو سیار در تبریز راحتی را برای شما به ارمغان می آورد . در برخی موارد ، امداد خودرو سیار می‌ تواند مقرون به صرفه‌ تر از یدک‌ کشی خودروی شما به تعمیرگاه باشد. دسترسی سریع یکی دیگر از مزایای امداد خودرو سیار تبریز می باشد که به طور 24 ساعته و در 7 روز هفته در دسترس است . امداد خودرو سیار خدمات متنوعی مانند پنچر گیری ، باتری به باتری ، سوخت‌ رسانی ، یدک‌ کشی و تعمیرات جزئی را ارائه می‌ دهد . در مواقعی که با مشکل فنی خودرو مواجه می‌ شوید ، امداد خودرو سیار می‌ تواند به شما آرامش خاطر بدهد و استرس شما را کاهش دهد.

تجهیزات مورد نیاز امداد خودرو سیار

امداد خودرو سیار یکی از خدمات مفید برای حل مشکلات مربوط به خودرو در محل است . تجهیز مناسب امداد خودرو سیار در تبریز می تواند به امداد گران در ارائه خدمات سریع و با کیفیت به مشتریان کمک کند. نوع و تعداد تجهیزات مورد نیاز امداد خودرو سیار به نوع خدمات ارائه شده توسط شرکت امداد رسان و هم چنین نوع خودرو هایی که امداد رسان به آن ها خدمات می‌ دهد ، بستگی دارد . نوعی از این تجهیزات ، تجهیزات فنی است که شامل جک هیدرولیکی : برای بلند کردن خودرو ، جرثقیل دستی : برای بلند کردن و جابه جایی اجسام سنگین ، جعبه ابزار : شامل آچار ، پیچ گوشتی ، انبر ، چکش و سایر ابزارهای مورد نیاز برای تعمیرات جزئی ، دستگاه جوشکاری سیار : برای تعمیر قطعات فلزی شکسته. دستگاه شارژ باطری ، دستگاه دیاگ و کابل و سیم رابط است . پمپ باد ، جعبه کمک های اولیه ، کپسول آتش نشانی ، مخروط ایمنی و غیره نیز از تجهیزات جانبی می باشد . علاوه بر تجهیزات ذکر شده ، امداد خودرو سیار در تبریز به تجهیزات دیگری نیز مجهز باشد مانند :

  • دستگاه بالابر : برای بلند کردن خودرو در مواقعی که نیاز به تعمیرات زیر خودرو است.
  • جرثقیل کفی : برای حمل خودروهای آسیب دیده.
  • خودروبر : برای حمل خودرو های یدک‌ کش.
  • تانکر آب : برای حمل آب در مواقعی که نیاز به خنک کردن موتور خودرو است.
  • ژنراتور برق : برای تامین برق در مواقعی که برق در دسترس نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا