امداد خودرو بلوار ملاصدرا تبریز

امداد خودرو بلوار ملاصدرا تبریز

امداد خودرو بلوار ملاصدرا تبریز به رانندگان در مواقع بحرانی و نیازمندی‌ های فوری در مسیر کمک می‌ کند . این سرویس توسط شرکت‌ امداد خودرو تبریز ارائه می‌ شود .

امداد خودرو بلوار ملاصدرا تبریز

‍امداد خودرو به انگلیسی ( Roadside Assistance ) به رانندگان اطمینان می‌ دهد که در صورت بروز مشکلات در جاده ، کمک فوری و حرفه‌ ای را دریافت خواهند کرد . با تماس با شماره امداد خودرو بلوار ملاصدرا تبریز ، یک تیم متخصص برای رسیدگی به شما اعزام می‌ شود و تلاش می‌ کند تا مشکل خودروی تان را برطرف کند .خدمات امداد خودرو بازه ی گسترده ای دارد . برای مثال کمک در مورد خرابی فنی که شامل تعمیرات اضطراری مانند تعمیر باتری ، تعویض لاستیک ، تعمیر موتور ، تعمیر سیستم ترمز و موارد مشابه است.اگر خودرو شما در میان راه خراب شود، امداد خودرو می‌ تواند در کشیدن خودرو به کارگاه تعمیراتی نزدیک، تأمین قطعات یدکی و تعمیرات مورد نیاز کمک کند . در صورتی که سوخت شما تمام شده باشد امدادگران به شما سوخت می رسانند . اگر سوییچ خودرو در داخل خودرو بماند و درب آن قفل شود و شما قادر به باز کزدن در نباشید ، امداد خودرو بلوار ملاصدرا تبریز می‌ تواند کمک کند تا درب خودرو را باز کنید . در صورتی که شما در یک تصادف قرار گرفته‌ اید و خودرو ی تان نتواند حرکت کند ، امداد خودرو می‌ تواند کمک کند تا خودرو را به کارگاه تعمیرات یا محل مقصد منتقل کنید.

امداد خودرو آزادراه تبریز بازرگان
امداد خودرو آزادراه تبریز بازرگان به عنوان یک سرویس ارائه‌ دهنده خدمات فوری برای خودرو ها ، می‌ تواند اقدامات زیادی را در صحنه و یا در محل بروز مشکل انجام دهد .

مکانیک سیار و یدک کش

میکانیک سیار و یدک کشی خودرو از خدمات امداد خودرو بلوار ملاصدرا تبریز است که به شما در مواقع ضروری و وقوع خرابی خودرویتان در جاده کمک می‌ کند . برای این منظور یک تکنسین مجهز به ابزار و تجهیزات لازم با یک وسیله نقلیه مجهز به امکانات مکانیکی به محل خرابی شما می‌ رود تا خودروی شما را تعمیر کند . برای مثال میکانیک سیار ابتدا خرابی را تشخیص می‌ دهد و عیب‌ یابی را انجام می‌ دهد و این کار شامل بررسی سیستم‌ های مختلف خودرو مانند موتور ، سیستم برقی ، سیستم ترمز ، سیستم خنک‌ کننده و سایر اجزا است . در صورتی که خرابی پیش آمده قابل تعمیر در محل باشد ، مکانیک سیار امداد خودرو بلوار ملاصدرا تبریز می‌ تواند تعمیرات اورژانسی را در محل انجام دهد . هم چنین در صورتی که قطعه خاصی در خودرو شما باید تعویض شود ، می‌ تواند قطعه جدید را با قطعه قدیمی جایگزین کند . یدک کشی خودرو در تبریز که خودرو را حمل می کند و علاوه بر این شخصی که این وظیفه را بر عهده دارد بسیار مهم است و نقش مهمی دارد . در هنگام حمل خودرو باید دقت زیادی کرد تا خودرو مورد نظر برایش مشکلی پیش نیاید . یدک کش ها دارای تجهیزات اتصالی هستند . این تجهیزات شامل یک زنجیر اتصال و کششی است که این زنجیر به زیر خودرو مورد نظر متصل می شود و قسمت جلو خودور را از زمین بلند می کند .

ارتباط با امداد خودرو بلوار ملاصدرا

برای این که بتوانید از خدمات امداد خودرو استفاده کنید در ابتدا باید با امداد خودرو بلوار ملاصدرا تبریز تماس بگیرید و مشکل و موقعیت مکانی خود را برای امداد خودرو ارسال کنید . پرسنل و کارشناسان مجرب امداد خودرو موقعیت مکانی و مشکل ماشین شما را بررسی می کنند و امدادگران را با خودرو های امدادگری به سمت موقعیت مکانی ارسال می کنند و تعمیرکاران حرفه ای عیب اصلی خودرو را بررسی و تشخیص می دهند . اگر قطعه ای از خودرو شما معیوب باشد و نیاز به تعویض داشته باشد تعمیرکاران امداد خودرو این کار را انجام می دهند و قطعه مورد نظر را تعویض می کنند . در آخر اگر مشکل خودرو حل نشده باشد با جرثقیل ها و یدک کش های حرفه ای خودرو مورد نظر را بکسل کرده و به تعمیرگاه مورد نظر می برند .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا